Česta pitanja (FAQ)

Saželi smo nekoliko najčeščih pitanja s kojima se svakodnevno susrećemo.
Odovore na njih možeš pronaći u nastavku. Ukoliko imaš dodatno pitanje, slobodno nam se javi na info@in-eternum.hr

Kako mogu naručiti?
Naše proizvode možeš naručiti putem ovog webshopa, slanjem upita na mail, ali i preko naših društvenih mreža Facebooka te Instagram

Kako šaljete pakete i postoji li mogućnost plaćanja pouzećem?
Pakete šaljemo putem GLS-a, a u inozemstvo putem Hrvatske pošte d.d.Plaćanje prilikom preuzimanja odnosno plaćanje pouzećem je moguće za pakete koji se šalju po Hrvatskoj.

Ispunio/la sam narudžbu i na mail dobio/la potvrdu narudžbe. Koji je idući korak?
Nakon što si odabrala(o) željeni proizvod i ispunila(o) narudžbu do kraja, na mail ti stiže potvrda s ukupnom cijenom i podacima za uplatu naručenog (provjeri i spam pretinac). Plaćanje se vrši direktnom bankovnom transakcijom, mobilnim bankarstvom tj. općom uplatnicom ili skeniranjem bar koda.
Kada uplata bude vidjiva na našem računu, krećemo s izradom i isporučujemo naručeno.

Koji je rok isporuke naručenog proizvoda?
Pakete šaljemo u što kraćem roku u vremenskom razdoblju od 3 do 5 radnih dana.

Prijateljici je uskoro rođendan, no ako danas naručim i uplatim, paket mi neće stići na adresu do proslave. Može li naručeno biti gotovo i u manjem roku od 3-5 radnih dana?
Ne brini, do sada smo se puno puta susreli s narudžbama u zadnji čas i imamo rješenje. Naručene proizvode možemo poslati i prije reda GLS-om na tvoju adresu,
što znači da paket stiže već kroz 2 radna dana. U ovakvim situacijama najbolje je javiti se mailom ili putem društvenih mreža kako bi našli rješenje i u što kraćem roku isporučili tvoj savršen poklon.

Shopping Cart